wtorek, 12 czerwca 2012

Dziecięcy domek :-)

Dziś w nocy nie mogłam spać i czytałam Wasze blogi. 
U niektórych z Was widziałam w ogródkach domki dla dzieci. Marzenie każdej dziewczynki :-) 
I coś sobie przypomniałam. 
Skoro świt dałam nura do starych fotografii. 
Znalazłam! 
10 lat temu moja córka też marzyła o takim domku.
 Gotowych w sklepie nie było, na budowę z desek nikt jakoś nie wpadł, albo nie było kasy, 
więc go uszyłam. 
Służył mojej córce kilka lat, potem go wydałam, dobrze, że fotki zostały. 
Niezbyt wyraźne, bo wyjęte z albumu i zeskanowane, ale ważne, że są.
Szkoda, że nie zrobiłam żadnych ujęć w środku, bo było bardzo przytulnie :-)




7 komentarzy:

  1. Swietny!Jak bylam mala tez o takim marzylam.
    Widze,ze nie tylko ja siedze do pozna w nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ale jest śliczniutki :)
    pięknie go przyozdobiłaś ...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. No kochana, Ty naprawdę jesteś pozytywnie zakręcona, takie cudeńko! I te detale!!!! No szok! Po prostu szok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie go uszyłaś ...masz bardzo kolorową wyobraznię:))
    Trzymaj się dziewczyno...czas goi rany i ból serca:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Domek jak z bajki!
    Wspaniałą jesteś mamą, że takie cuda dla dzieci robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i frajda dla mamay i córki:)

    OdpowiedzUsuń