sobota, 22 czerwca 2013

Trudny temat

To było naprawdę niełatwe zadanie.
Myślałam, że polegnę.


Zdobycie ażurowej dzianinki w kolorze pudrowego różu graniczyło z cudem.
Jeans w kropki? - przecież takiego nie ma!
A trampki miałam tylko kolorowe...

Szukałam jak szalona, ale każdy wypad do miasta kończył się fiaskiem.
Zaczęłam tracić nadzieję, że wykonam ten projekt. 

Kiedy niespodziewanie wpadła mi w ręce upragniona tkanina,
a w czwartej z kolei pasmanterii pani dobrała idealne guziczki -
- złapałam wiatr w żagle.

Spodnie uszyłam z niebieskiego jeansu, powycierałam i namalowałam kropki.
Czerwone trampki po pięciokrotnym malowaniu lśniły bielą.

Pozostało tylko zamówić w butiku elegancką torbę,
podpisać umowę na telefon komórkowy -
- i Anioł mógł polecieć do wkraczającej w dorosłe życie solenizantki :-)

Mam nadzieję, że na swych skrzydłach zaniósł odrobinę radości.








Pozdrawiam Was cieplutko !!!!!!!!!!!

56 komentarzy:

  1. Nie wiem co powiedzieć, tu nie ma słów. Jesteś chyba z innej planety, bo zaden śmiertelnik by tego nie dokonał. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana myślę, że wyszło idealnie!!!
    Twoja dbałość o szczegóły powinna być przysłowiowa :D.
    Jedno jest pewne Szalona z Ciebie Projektantka :))) a może raczej Czarownica ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niepokonana... świetnie zrealizowałaś ten projekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci wyszła. Naprawdę. Zdradź tylko tajemnicę, gdzie takie buty zadobyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno klonowanie jest zabronione... ajjj Elu jesteś niesamowita! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak mi słów.....Twoja wyobraźnia, pomysłowość nie zna granic! Czapki z głów...

    OdpowiedzUsuń
  7. I to jest praca na szóstkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja myślałam, że zrealizowałam trudny projekt, ale przy Twoich wyczynach to pikuś.
    Elu niesamowita zdolniacha z Ciebie! Chylę czoła.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, bo dzianinka prezentuje się doskonale!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest cudowna no po prostu opadła mi szczena wow wow

    OdpowiedzUsuń
  11. Są na tym świecie ludzie, dla których nie ma rzeczy niemożliwych i jak widać Ty do tej grupy należysz a lala wygląda fantastycznie. Zadanie zrealizowałaś w 1000%.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale sobie poradziłaś. Jesteś perfekcjonistką a ja to bardzo cenię i lubię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha , jesteś naprawdę niesamowita ! Wyobrażam sobie minę obdarowanej ...chyba padnie jak zobaczy swojego klona :)
    Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacja a ten telefon powalający:-)zdolniacha z Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfekcyjnie i ślicznie - jak zawsze! Nigdy nie idziesz na łatwiznę, żadnemu szczególikowi nie odpuściłaś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Telefon mnie powalił ,nie wymyślił chyba nikt jeszcze takiego modelu Brawo:)Stworzyłaś cudną pannę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Elunia - tu Maryś - wyszła perfekcyjnie - jak zawsze Mistrzyni ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna !!! Kochana powiedz mi skąd ty te buty wzięłaś ?? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Eluś ... Ty to chyba jakaś czarownica jesteś ... nieprawdopodobne rzeczy wyprawiasz ... nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych ...każdy projekt przemyslany od czubka głowy po paluszki ... i te detaliki ...szczególiki ... CHAPEAU BAS :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale z niej elegantka, pięknie odstawiona!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna:))Idealne odwzorowanie:))śliczna po prostu:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowita jest, idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna ! niesamowita ! Zapierajaca dech ! Jest identyczna te detale ! Dla mnie bomba ! gratuluje talentu ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna anielina! Spodenki cudne wyszły :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Szok-dla Ciebie naprawdę nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia...:) Wspaniale Ci to wszystko wyszło. Gratuluję!!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. No jaka piękna ty jesteś stworzona do takich wyzwań poprostu rewela.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też podzielam wszystkie opinie , a najbardziej usmiecham się do tych bucików, skąd one są,jak je zrobić

    OdpowiedzUsuń
  28. Elu,jesteś niemozliwa.Starasz się o szczegóły jak nikt inny na swiecie.Za trampeczki każda z nas dałaby się pokroić.
    Wyobraz sobie,ze krawcowa ostatnio powiedziała,ze za szukanie pasujacej mi resztki policzy mi jak za godziny pracy.Myslałam,ze zemdleję.Sama wiesz,ile godzin zmarnujemy przed laptopem szukając czegos dla klientów.I nic za to nie bierzemy:)Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Elisko, JESTEŚ WIELKA MISTRZYNI:):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacja! Twoje samozaparcie zostało nagrodzone, Ty potrafisz wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nosz kurczę...! Bomba! A ile ta pannica ma wzrostu i jaki nosi rozmiar buta :)?

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna!
    PS proszę zajrzyj na stronę http://plucadlajustyny.pl/?lang=pl może możesz jakos pomóc

    OdpowiedzUsuń
  33. Słów mi zabrakło z zachwytu, powiem jedno cudeńko!!!
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale czad, wiecznie mnie zaskakujesz kochana!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolejny raz, kolejne cudo !!!
    Eluś, bajeczną lalę poczyniłaś !!! Ależ ją wypieściłaś ... ach i och !!!
    Buziole i uciekam ! U mnie MŁYN, że głowa boli !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Po prostu brak słów...super....Mogła by u mnie siedzieć taka krawcowa...w mojej nicianej dziurce...Miłego tygodnia pa...

    OdpowiedzUsuń
  37. Jest fantastyczna! Wspaniała! Rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  38. Elis, to Ciebie szukałam przez dłuższy czas...(zobaczyłam Twoje ocalałe anioły i zaniemówiłam).Nie zapisałam w zakładkę, a ty jesteś obok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Może jestem monotemaqtyczna ale... JESTEM POD WRAŻENIEM, jak zawsze! Piękny Anioł!
    Pozdrawiam letnią porą! :-)
    Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacja! Jesteś Mistrzynią w szyciu! CUDO!!!
    Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny czas!
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  41. No widzisz ! ty zazdorścisz mi wstążeczek a ja zazdroszcze Ci anioła , jest przecudny , brawo !

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale super lala!!! :) Widać, że kosztowała wiele pracy, ale efekt jest powalający na lopatki. Masz wielki talent! Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystko już napisane - po prostu piękna!

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowna, genialna i idealna brak słów. Wielki ukłon.

    OdpowiedzUsuń