sobota, 4 stycznia 2014

Magda i jej chłopak :-)

W ostatnim poście pokazywałam scrapbookingowe notesy,
które przygotowałam pod choinkę.

Ale ponieważ szycie wciąż jest dla mnie namber łan  -
- musiałam dorzucić do paczek moje szyjątka...

Pamiętacie moją Magdę?
Mieszka w Petersburgu, wykłada na uniwerku,
a w wolnych chwilach maluje.
To Ona i jedna z jej ostatnich prac:


A w  swojej paczce znalazła to:



Magdy chłopak, Saszka, by odpocząć od swej elektroniki -
- gra na gitarze i komponuje. 


Na zdjęciu tego nie widać, ale Magda zapewnia,
że gitara ma kolor niebieski...

Z wszystkich moich szyjątek Saszce najbardziej podobają się króliki.

Mówi - ma :-)






Gitarę wyciął mi ze sklejki znajomy bloger,
 z resztą walczyłam sama :-)


Siostrzeńcowi przygotowałam podusię,
by pamiętał o swojej harcerce :-


a moja siostrzyczka zażyczyła sobie torbę :-)


To chyba wszystko...

Buziaki dla Was !!!!!!!!!!!!!!!!!!

36 komentarzy:

  1. Córka jak zdolna! No ale co się dziwić, widać po kim to ma :) Piękne prezenty zrobiłaś! A najfajniejsze jest to, że są zrobione specjalnie dla nich, niepowtarzalne i z włożonym serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze- brawa! Uwielbiam Twoje personalizowanie lalki. Po drugie muszę powiedzieć, że każdy chyba marzy o takiej "teściowej" ;), taki prezent od serca. Jesteś wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteście niesamowicie uzdolnione !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. masz bardzo zdolną córkę, a Twoje prace jak zawsze zachwycają, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra prace :-)
    Lala i króliczek są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu genialne wykonanie ...i ta gitara ... warta zachodu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje szyjątka są cuuuuudne! Córcia jak żywa :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prezenty:) Magda rzeczywiście podobna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wszystko piękne. A Magda najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  10. REWELACJA!!!! A gitara mistrzostwo świata ! Jesteś niesamowita w tej precyzji :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elka, hmm ... ja już w temat prezenciorów wtajemniczona byłam przed świątkami - prawda ?
    Ale wierz mi ... zawsze milusio oczko nacieszyć takimi cudami ... po raz kolejny i po raz kolejny !!!
    Ale torby i podusi to nie widziałam !!! Kocurek zachwycający ! Przesłodki kiciuś !
    Buziole ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. iiiiii....a już miałam sie spytać skąd wytrzasnęłaś taką gitarę....rewelacyjne!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Laki niesamowite !
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ cudowne te prezenty i takie od serca najcudowniejsze są...pozdrowienia w Nowy Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty normalnie nie z tego świata jesteś! Cudeńka Eluś! A Twoja córcia :) To musi być czad kobitka! Jejku, jak ja dawno u Ciebie nie byłam. Znowu latam jak struś pędziwiatr i z niczym wyrobić się nie mogę... Ech, muszę sobie zarezerwować czas na dłuższe posiedzenie u Ciebie, bo tu tyle się dzieje, a ja nic nie wiem... Ściskam Cię mocno na Nowy Rok, zdrowia i uśmiechu życzę, a sobie spotkania z Tobą, a co ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW !!!! extra:) Jesteś niesamowita i niesamowite tworzysz dzieła:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prezenty!!!
    Wszystkiego dobrego w nowym roku:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ... na obraz jego i podobieństwo...
    niesamowita jesteś Elu jeśli chodzi o szycie ... duplikatów człowieczych zresztą ... hihi
    córcia zdolna... ostatecznie po kim ś to ma...
    torba cudnista i do tego kocia...
    pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne te Twoje postaci, córka jak żywa;) Saszce trochę uszy urosły, pewnie go córka Twoja trochę za nie pociągać musi;)
    A jak mi się moja córka w harcerstwie utrzyma (a na razie napalona bardzo) to się zgłoszę po taką lalę harcereczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prezenty:)
    Gratuluję tak uzdolnionej córki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne prezenty.
    Gratuluję urodziwej i zdolnej córy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fiu Fu zdolniacha. Wiadomo -niedaleko pada.....
    buziolam i NAJNJANJANJANJANAJANJANNA NA NOWY

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że nie mam Cię w rodzinie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. jesteś genialna i nie do podrobienia i nie do zastąpienia i co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości!
    Perfekcja w każdym szczególe!
    Cudności na nowy rok!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna ta lala dla córki. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach, wspaniałe prezenty przygotowałaś! Cudne!:)
    I córa taka zdolna! Na pewno po mamusi:):)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow ależ cudowne odwzorowanie no po prostu rewelacja, domyślam się że obdarowani przeszczęśliwi

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna robota, a koleżanka malarka genialna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Magda jest szalenie zdolna i trafnie ją oddałaś, co chyba nie było zbyt proste. Pięknie oddane detale no i ten królik. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Te Tildy osobiste są cudne ! Ciekawe jak moja by wyglądała ? Z taką malutką owieczką na ręce, ha ha :))) Buziaki kochana !

    OdpowiedzUsuń
  31. Aż żałuję, że nie jestem członkiem Twojej rodziny. :(
    Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  32. aaaaaaaale czadowe hehehhe super!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. No kochana zając jest the best !

    OdpowiedzUsuń