niedziela, 13 maja 2012

Króliczki

W marcu po raz pierwszy trafiłam na blog Le monde des creations
Tildy przecudne, ale te króliki ???!!! 
Tak mnie urzekły, że gapiłam się w ekran, a oczami wyobraźni już je widziałam na swojej sofie.
W końcu odważyłam się je uszyć :-)

Zbliżały się Święta, moje koleżanki znosiły do domu karkówki, kurczaki, jajka, a ja ZAMIAST tego przygotowywałam zające, z których pasztetu nie da się zrobić :-)


Sąsiadka poprosiła mnie o jedno dziewczęce króliczątko. Poleciało na Święta na Wyspy...

                                                                                                                                                                        ... choć miałam wrażenie, że nie chce od nas odejść ...


Haft na poduszki (ten i wiele innych) ściągnęłam z
The Graphics Fairy

26 komentarzy:

  1. O rety ale czad! :-) I poduszki prześliczne! Ja też bym chciała umieć takie robić.
    Dziś idę już spać ale na pewno jeszcze wrócę i obejrzę wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koronko, takie poduszki? Co to dla Ciebie ...

      Usuń
  2. Od dawna szukam wykroju na takiego króliczka! Czy mogłabyś podać mi link do tego wykroju? Będę bardzo,bardzo wdzięczna!
    Mój mail: jagna-75@tlen.pl
    Pozdrawiam i z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAAAAAAAAaaa i moje ulubione króliki :) Gdzieś Ty dorwała ten szablon?

    Zdradzisz? :)

    Buziaki
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślę Ci, czekam na adres mailowy ...

      Usuń
  4. Witam,
    ...nasze ukochane króliczki !!! czy i ja mogę liczyć na szablon do wykroju ?
    moja córka marzy właśnie o takim królisiu.
    w razie czego podam mojego mail'a: eva99@wp.pl
    serdecznie pozdrawiam !
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    ...nasze ukochane króliczki !!! czy i ja mogę liczyć na szablon do wykroju ?
    moja córka marzy właśnie o takim królisiu.
    w razie czego podam mojego mail'a: eva99@wp.pl
    serdecznie pozdrawiam !
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. O, dziękuję bardzo za link. Znalazłam go i wyszukałam taaaakie wspaniałości! Nic dziwnego, że te królisie Cie urzekły - są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Elis, piękne te Twoje królisie. Czy i ja mogłabym prosić o wykrój? Pozdrawiam, Karolina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam podać adres... amanoo.store@gmail.com

      Usuń
  8. Witam, ja również proszę o link o wykroju. Z góry dziękuję kinmend2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie . Czy mogę prosić o link z wykrojem króliczka ? Mam 2 Tildowe książki i jestem nimi rozczarowana . Twoje ładniejsze zdecydowanie krysia67@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,czy mogłabyś podać mi link do wykroju tego królika pozdrawiam Anita Wica awica@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. witam
    ja też bardzo proszę o stronę ewakk25@op.pl
    i z góry dziękuje
    A ty jesteś mega utalentowana i córy mają radochę z takiej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona Pani kroliczkami, sa po prostu piekniejsze od wszystkich innych, ktore ogladalam. Bylabym bardzo wdzieczna za wykroj... pozdrawiam. Ela

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,
    Pani króliczki i aniołki są prześliczne.
    Ja raczkuje w rękodziele ale strasznie mnie urzeka świat Tildy.
    Byłabym wdzięczna za linka ze stroną wykroju szaraczka.
    pozdrawiam gorąco. Renata E.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze raz ja, zapomniałam o e- mailu, pwelplast106@wp.pl
    z góry dziękuje. Renata E.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam :)
    Króliczki są przepiękne <3 ... czy jest możliwość dostać od Pani szablon na nie ?? :)
    byłby jak znalazł na stół wielkanocny :D ...
    zakochałam się :)
    paulabujok@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie.
    Jest pani prawdziwą artystką, króliczki są przepiękne. Proszę jeśli nic nie stoi na przeszkodzie o wykrój takiego królika e. Moj mail: ewaoltom17@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam moja mama tez szyje Tildowe zabawki i szuka wykroju na własnie takiego zajączka (pani prace są przepiekne)będę wdzięczna za szablon to mój e-mail rapa59161@wp.pl A ja zapraszam do siebie zajmuje sie lepieniem słodkiej bizuterii :) Lepienie-z-modeliny. blogspot.com. Pozdrawiam panią serdecznie Julia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam. Zajączki pierwsza klasa. Jesli jest mozliwosc bardzo proszę szablon na nie. danuska82@interia.pl podesle fotki- mam nadzieje ze nie wyjdzie mi pasztet 😉.
    Pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam. od mięsięcy ,nigdy się nie nudząc przeglądam i podziwiam wszystko co tylko możliwe ,nie prowadzę bloga nie mam niestety ku temu żadnych zdolności .. tildy przepiękne ale ja miłośniczką szaraków jestem w każdym wydaniu i tu mam prośbę ,jeżeli to możliwe o udostępnienie wykroju. perelka11121@wp.pl Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam Cie w te piekna ciepla noc. Ja nie prowadze blogu ale lubie zagladac ty i tam. I zachwycam sie wszystkim. Twoje dziela pokazywalam synowi i tez byl zachwycony. Wszystkie osoby Cie prosza o szablon kroliczkow i ja tez jesli moge to BARDZO PROSZE. Mam zawsze wielki zapal ale czasu brak. Ale chcialabym chciaz prezent taki od siebie i przeze mnie zrobiony podarowac wnukom brata. Moj email: phatum7@gmail.com. Z gory dziekuje i pozdrawiam z Holandii. (Dlatego brak polskich znakow.)

    OdpowiedzUsuń