piątek, 22 listopada 2013

TYLKO SKRZYDEŁ JEJ BRAK ....


... tzn TEJ PRAWDZIWEJ :-)

Jeju, nie mogłam się doczekać, by przedstawić Wam Becię :-)

W ostatnim poście pisałam Wam o weekendzie spędzonym w Gnieźnie.
Odwiedziłam piękną i przesympatyczną blogową koleżankę Becię :-)))))

Pokazałam Wam jakie otrzymałam od Niej prezenty,
pochwaliłam się notesami, wykonanymi pod czujnym okiem Pani profesor,
a teraz czas na pokazanie samej Gospodyni
i wykonanego przeze mnie upominku:









 
Jak Wam się podoba?
Buziaczki !!!!!

49 komentarzy:

  1. Niesamowite! Myślałam, że tylko mój mąż potrafi klonować a tu proszę...;)
    Pozdrawiam Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita. Każdy szczególik dopracowany. Skórka zdjęta z oryginału.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kopia:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna i druga i trzecia- wszystkie śliczne :) Obłędna dokładność w aniołku! Jesteś niesamowita Eluś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotkanie dwóch niesamowitych osóbek. Do tego lalka, która powala szczegółami. Rewelacja.
    Uwielbiam takie spotkania. W świecie jest tyle cudownych osób, że czasami się dziwię, że wczesniej ich nie spotkałam. Jakbym żyła na bezludnej wyspie. I nagle okazuje się, że jest cała masa dziewczyn, które tak samo myslą, czują, że nie znają słowa nuda, zaskurniaki wolą wydać na przydasie do realizacji projektów niż na następny łach. Ale przede wszystkim potrafią się dzielić i czerpią z tego niekłamaną radość.
    Pozdarwiam Cię bardzo cieplutko i na małe Candy do mnie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest naprawdę supcio, a razem wyglądacie BOSKO!!!
    Laski z Was jak ta lala.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu, jak można się z Toba skontaktować, bo jakoś nigdzie nie ma Twojego maila. Może jakies bielmo na oczy mi padło po oglądaniu Twoich lal.
    Jak możesz odewij się na kbardy@wp.pl
    Dziękuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze całym sercem podziwiam Twoje dzieło i te cudowne szczególiki, które dodają smaczku. Cała trójka wygląda wspaniale. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona :) Dwie przewspaniałe Beatki - CUDOWNE!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu jesteś niesamowita ... chylę czoła za pomysłowość i wykonanie ....trochę zazdraszczam Wam spotkanka i Beci anieliny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś odjazdowa ;) i Twoje prace również :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Brak mi słów-CUDO lala! Fajna taka przyjaźń :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Uszyłaś sobowtóra, Elis! A te kapciuszki tak ze szczegółami, motyw na koszulce... Fantastyczna kopia. Jestem pod wrażeniem! Pozdrowienia dla Was obu!
    :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja,po prostu jestes fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowy prezent, zupełny sobowtór! Jesteśmy niemalże sąsiadkami z Twoją koleżanką, mieszkam niedaleko Gniezna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna Tilda! Cudowne spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skąd wzięłaś taką samą ale w mniejszym rozmiarze bluzkę? :-) Jesteś niesamowita, tak dopracować wszystkie szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko tak dopracowane .... aż wierzyć się nie chce, świetna kopia!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś rewelacyjna w tym kopiowaniu!!! I jak ja wam zazdroszczę tych spotkań :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Prześliczna laleczka :) i bardzo gustowna modelka :) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  22. Na początku jak zobaczyłam takie same bluzki powiedziałam o:) ale jak zobaczyłam skarpetko/kapcie: o rzesz Ty orzeszku!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś niesamowita! normalnie jakby skórę zdjąć tak podobne są do siebie .Każdy szczegół dopracowany ,jesteś mistrzyni :) A spotkania ci zazdroszczę Bea to taki dzwoneczek radosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach Ty Kasiu moja kochana ... buziol wielgachny ślę za ten dzwoneczek :)

      Usuń
  24. Elka, jak jestem zachwycona moim aniołkiem, to Ty już wiesz !!!
    Spaceruje on ze mną - z domciu do pracowni, z pracowni do domciu !
    Jeszcze troszku i na wycieczkę kolejną go zabiorę, bo na jednej już był !!!
    Aniołek furorę robi, wszyscy chcę zobaczyć, dotknąć i pozazdrościć :)))
    Tylko mam malusi jeden problem ... mianowicie o ciuszki moje chodzi !
    Matko, ja musiałabym ostatnio tylko w tym chodzić, w czym na foto jestem, bo wszyscy chcę zobaczyć i porównać !!! Katastrofa :)))) hi hi !
    Ściskam kochana ... ściskam i jeszcze raz DZIĘKUJĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Wszystkim tu komentującym, wszystkim razem i każdemu z osobna - pięknie dziękuję za każde ciepłe słówko !

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacja!!!
    Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiadomo jak! Tak jak wszystkie Twoje prace! :-))
    Pozdrawiam prawie zimowo!
    Ola sz.

    OdpowiedzUsuń
  27. ależ to jest cudo:-)gratuluję talentu i spotkania:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet nogi obie tak samo zgrabne mają:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aż usiadłam z wrażenia! Świetna robota! WOW!!!
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny taki prezencik, świetny !

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacja.....Zazdroszczę spotkania ....pa....

    OdpowiedzUsuń
  32. Becia jak żywa ! Ciekawe jak byś sobie poradziła ze mną i z Agatką - bo u niej to jeszcze pies byłby do uszycia :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Dwie Becie - podwójna rewelacja:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojaaa... no przecież zdarta skóra ale Beii zazdroszczę takiej lali... a nie powinnam bo z tego co wnioskuję to Bea dusza człowiek, tworzycie fajowy zespół, obie serdecznie pozdrawiam, zdolniachy!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jestem jak zawsze zafascynowana twymi lalami - piękne są obie pozdrawiam cieplutko Marii

    OdpowiedzUsuń
  36. No fantastyczne :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Eluś,Ty wszystko potrafisz! Koleżanka będzie miała niesamowitą pamiątkę.Swoją drogą to macie tempo w tych spotkaniach.Tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale z Was laski ! fajnie razem wygladacie , takie spotkania są niezwykle miłe , a lalkowa becia nawet podobna do właścicielki .

    OdpowiedzUsuń