wtorek, 4 grudnia 2012

Wesoła gromadka

Kiedy pisałam, że w następnym poście pokażę coś fajniejszego, 
nie miałam na myśli "ładniejszego" ( asekuruję się, gdyby ktoś poczuł się zawiedziony)
 Chodziło mi bardziej o to, że będzie to coś radosnego, pogodnego ... :-)

Poznajcie więc moją wesołą gromadkę :


Zakochałam się w tych skrzatach już dawno, 
kiedy to po raz pierwszy ujrzałam je na blogu http://harcovnice.blogspot.com/

Nie udało mi się nigdzie znaleźć wykroju, ale pokombinowałam i są :-)
( No, nie tak łatwo było - wiele prób kończyło się fiaskiem )



Skrzaty są duże, mają ponad 80 cm wysokości, więc szyło się je fajnie.
Zaczęły się schody, kiedy zabrałam się za maluszka :-)

Podczas szycia zanosiłam się od śmiechu, bo on jest taki malutki,
 że nie mogłam złapać opuszkami  jego ucha, a co dopiero je przyszyć :-)

Mało tego...

Kiedy tylko skończyłam go szyć i posadziłam przy maszynie - 
- od razu założył nogę na nogę, podparł się i zaczął rżnąć cwaniaka. 


Siadłam koło niego i mówię:
"Słuchaj, Ciebie wcale miało nie być. Powstałeś przez przypadek, ze ścinków,
 a zachowujesz się tak, jakbyś w tej pracowni był najważniejszy!" 
Spojrzał tylko na mnie i burknął pod nosem - "Chyba ty!" 

 Mówię Wam, jest on taki słodki... 
Spójrzcie:





Ile razy wchodziłam do pokoju, tyle razy buzia mi się śmiała na jego widok.
Ale niestety...
Po kilku dniach zawiązał szalik, złapał w rękę worek z życzeniami i tyle go widziałam...


Uszyłabym drugiego, gdyby nie te małe uszy :-)

Pozdrawiam cieplutko!

64 komentarze:

  1. a czy żaden z nich nie spędza świat u nas?
    coś mi sie zdawało, że zaproszenie wysłałam, ale może nie dotarło :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten maluszek cwaniuszek!;)
    Uszyj może bez uszek i po sprawie! Czapkę mu naciągniesz na głowę i będzie tak bardziej opatulony jak przystało na maluszka! ;)
    Świetne te Twoje skrzaty ciekawe czy są pomocne jak krasnoludki bo przydało by się paru do pomocy...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie przystojniaki!! A te uszy...no szok...Cudowną rodzinkę stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne skrzaty a ten najmniejszy to rzeczywiście zawadiaka widać jak by miał ochotę coś przeskrobać :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowności. Maleńki to taki kleszczyk. Świetne, radosne i bardzo sympatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Są cudowne:)maluszek bije rekordy popularności:)Uszyj drugiego, bez uszu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za ten post. Buzia mi sie usmiecha od rana. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne!!! A te ich spodenki... wyglądają w nich fantastycznie!!!! Maluszek przypomina mi jednego z moich synów. Mina taka jakby chciał powiedzieć: "Co tu dziś przeskrobać?" Pozdrawiam cieplutko!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudowne są te skrzaty...rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahaaaaaa .... ale się uśmiałam :) fantastyczna gromadka a mały cwaniak wymiata :) zajrzałam do Ciebie i od razu trochę humor mi się poprawił , dziękuję kochana :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kto by się w nich nie zakochał... cudniaste są :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosne jak cholera!!!! A scenki rodzajowe szczególnie rozczulające!!!
    Zazdroszczę i grrratuluję mega talentu!!! I pozdrawiam ciepluchno :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow!!! cała gromadka jest urocza,
    a ten maluch jest zarąbisty, chciałabym takiego mieć :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej jakie one cudne i radosne, jak żywa kochająca się rodzinka wyglądają, super, Ty to zdolniacha jesteś!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna grupka, a ten maluch najbardziej rzuca się w oczęta. Jest taki milutki. Kolejny raz już powtórzę, cudne prace!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jejku, cudne są, zwłaszcza malec.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne, to teraz masz wielu pomocników (skrzaty podobno potrafią nieźle namieszać-tak czytałam:))Serdeczności.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyszły Ci te skrzaty, świetne są. Bardzo podobają mi się Twoje prace, króliczkami jestem zauroczona. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudaki!! za taką gromadkę oddałabym swoich ozdób trochę! śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej, wszystkie kapitalne są!!!!
    A maluszek jest niesamowity!!!

    Aż dostałam chętkę na uszycie podobnego;)
    Czy mogę?

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna gromadka,mały najsłodszy:)czy Twój zegar wolniej chodzi ,że masz tyle czasu na szycie:)
    podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale słodziaki, cudownie je uszyłaś.
    Ja również takie szyję, i obłędu już dostaję ciągle coś pruję i pruję a z tymi uszami to faktycznie jest zabawa...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ta twoja gromadka ...a ten malutki ekstra....To na tej maszynie haftujesz te cudowności ? Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem, czego chcesz od skrzatów, są fantastycze :)
    A te bez włosów wyglądają jak postacie z bajki "Sąsiedzi", tylko trzeba by było im jeszcze nosy dorobić. Mój mąż byłby zachwycony takim "sąsiadem" ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. No kochana, to jest dopiero gromadka, śliczna i wesoła.

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne, zawsze jak do Ciebie zaglądam to się zachwycam i się uśmiecham ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczna gromadka!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowne skrzaty chciałabym mieć wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  29. Auuuuu
    ALE CZAderskie
    No i ten MAŁY-DUZY SERCEM fantastyczne
    No i TWOJe WYKRoJE- Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie się też buzia śmieje na ich widok!

    OdpowiedzUsuń
  31. Są świetne, najlepsze te galotki w czerwone gwiazdki!
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczne :) Gratuluję zdolnych łapek :)
    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  33. Fenomenalna gromadka :) Dalej się uśmiecham :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Zarąbiste! a ten mały przecudny. Co tam uszy, szyj następnego małego i głuchego!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dlaczego ja dopiero teraz trafiłam na Twój blog... szyjesz przecudne rzeczy, jeszcze wszystkiego nie przejrzałam, ale to co zdołałam do tej pory zobaczyć niezwykle cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zakochałam się we wszytskich!! od małego po dużego!!! Superaśne :))))

    OdpowiedzUsuń
  37. Bosko !!! Wyszły super :))Idealne , co do rozmiarów i "grubości"
    Mikołaje też przesłodkie :)
    Ja jeszcze nie szyłam.
    Bo miałam małe zamówienie na aniołka i serduszko.
    Poza tym cały weekend przeleżałam w łóżku.
    Pozdrawiam serdecznie ☺


    Marapuama

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne-takich szukam-czy mozna jednego zakupić? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. my jesteśmy krasnoludki, hop sa sa ... urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Słodziaki słodziaki:))Ślę grudniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. No, no, niezła ekipa :) I ten maluch z nimi, jaki słodziak ! A maszyny po cichutku zazdroszczę, najbardziej tej hafciarki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Buzia się do nich śmieje!Cudne,radosne i w swiątecznych kolorach!Brawo Kochana!Pozdrawiam zapracowaną koleżankę:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Skrzaty i wszystko co uszyłaś jest naprawdę piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Ależ Ty musisz mieć cudnie w domu:) Świetna gromada!
    Dziękuję za odwiedziny i udział w candy. MIło mi, ze dołączyłaś.
    Miłego Mikołaja!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mały jest słodki, ale te duże "wymiatają"cudne.

    OdpowiedzUsuń
  46. wiesz co ... kocham Twoje skrzaty i kocham Ciebie !
    cudnie piszesz, cudnie szyjesz !!! Papa mi się jeszcze śmieje, jak maluszka wspomnę ! Ach ... ja sobie mogę tylko pomarzyć, bo o szyciu mowy nie ma !!!
    Buziole kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fantastyczne, nie moge sie napatrzec:) I ten malutki, slodziak jeden;) Naprawde super;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne ja nie mam odwagi by je uszyć

    OdpowiedzUsuń
  49. MALUSZEK PRZECUDNY ... MÓJ CI ON, TYLKO MÓJ :)))
    Kochana ... jeszcze raz dziękuję Tobie za cudną niespodziewajkę !
    Nie masz pojęcia, jak to dla mnie radość, jakie wyróżnienie !
    Skrzacik tuż, tuż przy mnie ... uśmiecha się cudnie i razem do Ciebie machamy i cieplutko pozdrawiamy :)♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zobaczyłam Twój wpis, aż mi się miło na serduchu zrobiło :-)

      Usuń
  50. Элис, они прекрасны!!! Я так их люблю!!! Какая вы умница!!! Можно я попрошу у вас выкройку этого человечка? Если можно, пришлите мне ее пожалуйста на мою почту juliasdolls7@gmail.com. Спасибо большое!!! /Alice, są piękne! Uwielbiam je! Co grzeczna jesteś! Mogę cię o tego człowieka, wzór? Jeśli możesz, prosimy wysłać go do mnie na mój mail juliasdolls7@gmail.com. :)) Dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  51. Спасибо большое!!! Обнимаю!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. son preciosos !!!!
    besos amiga.

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne są Pani skrzaty i mikołaje! Czy w tym roku będzie można kupić jakiegoś w prezencie dla małej dziewczynki? Proszę i kilka słów i kontakt na mój mail - gozdawa3@op.pl !
    Dziekuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń