poniedziałek, 27 czerwca 2016

Spersonalizowana koleżanka i góral :-)

O kurcze. Ale zaniedbałam bloga.
Nawet nie wiedziałam, że tak dawno tu nie byłam.
A przecież jestem, żyję, tworzę.
Chyba ostatnio ogólnie więcej dzieje się na FP niż na blogach,
nie uważacie?
A przecież zawsze tak kochałam to miejsce ...
Obiecuję sobie, że będę bywać tu częściej
i że w końcu Was poodwiedzam !!!!!

Pokażę Wam dwie z  moich ostatnich prac.

Jedna z nich to personalizowana lala, 
którą uszyłam w prezencie dla mojej ślicznej koleżanki :-)





Druga praca to bardzo pracochłonny góral :-)





Pozdrawiam cieplutko i do zobaczenia wkrótce !!!

12 komentarzy:

  1. Elu, nie zostawiaj nas dla FB. Nie możesz!!! Tu jest Twoje miejsce i my zawsze czekamy na Twoje cuda. Lale są piękne, po prostu za każdym razem brak słów. Jak Ty to robisz, że one są tak piękne? Buziaki i szybko wracaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Preciosas!!!! me encanta la fotógrafa, es igualita y no le falta ningún detalle, que bien quedó esa cámara de fotos, me gustaría hacer una así para mi hija Cristina que es fotógrafa, besos

    OdpowiedzUsuń
  3. Góral odlotowy zauroczył mnie i zachwycił aż miło pomyśleć jaką góralkę byś Elu stworzyła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam i nadziwić się nie mogę że takie piękne lale uszyłaś. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow !!! po prostu cudo, lalka personalizowana idealna, po prostu super :) Góral też niczego sobie ;)pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jak wszystkie Twoje prace ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne prace :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne....Szczególika tak dokładne, że aż dech zapiera...Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i pracochłonne, ale warto poświęcić czas na dopracowanie szczegółów, boskie, szczególnie góral :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Persanolizowana lala jest wspaniała. Od dawna byłam pewna, że jesteś mega zdolną babeczką
    ;)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń