niedziela, 17 maja 2015

Boxik na wyzwanie

Miałam dziś pokazać coś innego
i w ogóle miałam robić coś innego,
ale zobaczyłam na blogu Scrap Cafe kończące się wyzwanie 
i postanowiłam pobawić się papierkami.
W końcu jest niedziela i mogę robić, co chcę :-)

Praca miała być w bieli, więc jest






Boxik zgłaszam na wyzwanie SAKRAMENTY 


Jak już jestem przy papierkach, 

pokażę Wam jeszcze jedno wykonane przeze mnie pudełeczko.



i kika notesów:





Wkrótce wrócę do Was z szyjątkami,
za mną bardzo pracowity okres
i duuuużo się tego nazbierało.

Pozdrawiam !!!!


14 komentarzy:

  1. Rany! Czy jest coś co nie wychodzi Tobie tak rewelacyjnie??? Wszystko jest bombowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatkało mnie - c u d o!!!
    Ależ masz talent. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam wszystkie prace, nie wiadomo, ktora najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne wszystkie prace, szczerze podziwiam umiejętności i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałosci!Wszystko doskonale wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoją precyzję zarówno w szyjątkach jaki i papierkach. Cudne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace zachwycające.Cudne są Twoje papierki.Pozdrawiam i sloneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. za co sie nie wezmiesz to cuda powstaja

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko pracochłonne i piękne. Warto było poświęcić swój czas, efekt końcowy powala z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne prace! :D Śliczny box na wyzwanie ScrapCafe.
    Pozdrowienia od DT Scrapcafe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna box!! I pozostałe prace, jestem pod wrazeniem :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwyty piszących powyżej są zupełnie na miejscu! Powód do dumy wieelki, Eliss.
    Dlaczego Ty, Stwórco Nasz, tak rozdzieliłeś talenta: jednej wśystko, a drugiemu żal...
    Ania Patrzyńska

    OdpowiedzUsuń