poniedziałek, 15 grudnia 2014

Zasłużony odpoczynek

Pracownia zamknięta na cztery spusty,
a ja odpoczywam od igły i maszyny.

Zanim rzucę się w wir sprzątania, prania i gotowania,
chciałam Wam przedstawić ostatnie szyjątka:

Jeszcze ciepła owieczka:-)
Bałam się zabrać za jej szycie,
ale w trakcie pracy okazało się, że była to sama rozkosz :-)





Królisia- najlepsza do duszenia, tulenia, ciągania :-)
Uwielbiam je szyć!


Zawsze radosna Skrzacina:



Tu żegna się z moim Przecinkiem:


Ciacho:

 

Powtórka szarej Tildy:



Przystojny sztygar, który pomieszkiwał u mnie kilka dni :-)


  

Pozdrawiam wszystkich serdecznie
i życzę z całego serca Wesołych Świąt !!!!!!!!!!!

24 komentarze:

  1. Ja chętnie przygarnę tego skrzata.Czy mogę????Proszę sprzedaj mi go!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No,sama widzisz,że pasuje do kominka,ale nie widziałaś jeszcz jaki byłby idealny na półeczkę do kuchni.Więc już mnie dręcz i wyslij mi namiary na konto i cenę a ja jutro wszystko szybciusieńko załatwię aby mieć MOJEGO skrzatka na święta:)))Mój email:attea70@wp.pl.No,proszę,nie daj się prosić:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja droga! Pieknie się spisałaś, wszystko jest takie cudowne, wspaniałe i dopracowane. Fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zimowa tilda skradła mi serce a skrzaty uwielbiam i zawsze za późno myślę o zamówieniu takiego. Moze następnym razem. Owieczka boska a królisia faktycznie do kochania. Pozdrowienia z Przytulnego

    OdpowiedzUsuń
  5. Owieczka cudna i królisia fantastyvzna.Samych dobrych dni w przygotowaniach świątecznych życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko piękne :-)
    Ale powtóka szarej tildy chyba najpiękniejsza,
    ale to taki mój osobisty wybór :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Preciosos todos tus muñecos!! besos

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie przytulaki cudne,owieczkę też już dawno chciałam uszyć ale wykrój trochę mnie studził,no ale ośmieliłaś mnie,więc teraz to już na pewno spróbuję : ). Poza tym owca to symbol 2015 roku,więc być musi : ). Pozdrawiam i zazdroszczę,że już możesz odsapnąć od maszyny,bo mnie czeka jeszcze parę dni dłubania : (.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciacho jest obłędne :) miłego wypoczynku przy sprzątaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem,czy to możliwe,ale wydaje mi się,że Twoje prace są jeszcze lepsze,ciekawsze,bajeranckie:)
    Owieczka to rzeczywiście sama rozkosz,ciacho wymiata,a na widok szarości na Tildzie zamarłam! Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciacho i sztygar odlotowi Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mikołajkowe lalki świetne ;) Sama bym chciała takie mieć w swoim salonie ;) One są na sprzedaż?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje łapki potrafią czynić cuda....Gorące buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko cudowne:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Owieczka to rzeczywiście sama rozkosz.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne misiaczki, tylko przytulać :) pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  17. Owieczka urocza lala w szarościach suepr i ten malusieńki bałwanek, ale ten górnik ... po prostu szczeka mi opadła

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko piękne, ale Tilda i jej włosy obłędne! Jak odpoczniesz to dopiero się będzie działo! Wesołych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  19. rodzinnych ,beztroskich i wesołych Świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne prace.
    Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poświąteczne pozdrowienia. Wspaniałego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie prace sa fantastyczne, ale owieczka mnie osobiście powala. Jest po prostu cudna!!!! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku abyś miała zawsze wenę i dużo cierpliwości żeby tworzyć takie niezwykłe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wsio jest ... CUD, MIÓD I ORZESZKI, że się tak wyrażę :))))
    Eluchnek ... ja juz teraz pięknie proszę !
    Wpisuj zamówienie moje do terminarza swojego ... OWIECZKA ... plisssssssssssssssss :)
    Taka, jak ta tutaj ... idealnie przypasuje mi do Tildy, którą od Ciebie na Gwiazdkę dostałam !
    Kofffammmmmmmmmmmmmmmmmm ją :)

    OdpowiedzUsuń