piątek, 12 czerwca 2015

Zielono mi

Chciałam Wam coś pokazać. 
Szczególnie tym, którzy współczują mieszczuchom
 mieszkającym w betonach :-)
Ja mieszkam w mieście, 
w centrum osiedla,
na pierwszym piętrze. 
Zobaczcie co mam za oknem.

Widok z balkonu:


Widok z mojej pracowni:


Widok z córki pokoju :


Widok z kuchni:


Nie jest źle, prawda? :-)

I jeszcze kilka ujęć z mojej kochanej działeczki:












Bawiłam się ostatnio z balkonem w bloku.
Nie jest jeszcze skończony, brakuje kwiatow i czegoś na ścianę, 
ale klimacik jest już fajny.
Zdjęcie niezbyt dobre, bo trzanęłam komórką spod bloku.
Drewniane okiennice to oczywiście tylko dekoracja,
ale myślę, że wygląda super.




A teraz się zbieram i uiekam na działeczkę, 
życzę Wam miłego weekendu :-))))



12 komentarzy:

  1. Szczególnie widok z kuchni, zachwycający jest ten niemal do niej wchodzący las :)
    Ale i tak działeczka wygrywa ! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie. Od niedawna też mieszkam na pierwszym piętrze i mam tak samo za oknem jak Ty. Balkon pięknie się prezentuje, a działeczka jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zielono jest wokół twojego bloku.
    Podoba mi sie ten balkon z okiennicami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne widoki za oknem,piękny balkon,no i działeczka pierwsza klasa : ).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam podobnie, bo drzewa przez trzydzieści lat podrosły. Po drugiej stronie bloku działeczki przyblokowe i ogrody wykupione przez spółdzielnię, szkoda, że pozwalają na wycinanie 40 letnich drzew. Mój balkon jest nieco większy i całkowicie zarośnięty. Wystawiam tam w celu podrasowania rośliny z domu, a w tym roku posadziłam w doniczkach mnóstwo kwiatów, lilie już mają pączki a dalia ma prawie metr. Czekam na kwiaty.
    Na działce właściwie rodziców sadzę głównie zioła, bo balkonowo- doniczkowe są znacznie mniejsze. Najbardziej przyjęły się przysłane przez córkę prosto z Japonii i przetrwały już dwie zimy.
    Najważniejsze, że jest zielono.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie widoki z okien masz super.....Balkonik zapowiada się bardzo fajnie. Ja właśnie maluję jedną okiennicę też do dekoracji. Działeczka urocza.....Buziaki pa.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne widoki za zieleń, przyjemniej sie mieszka w bloku kiedy jest taki widok.
    Działka cudowna, zadbana ,wypielęgnowana.
    Pięknie wygląda balkon z okiennicami

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz dużo szczęścia. Moja córka mieszkała przez rok w bloku, z okien którego miała widok na ....drugi blok. Teraz ma dobrze, bo mieszka w innym bloku z widokiem na ...mój ogródek. Działeczka, to działeczka:) masz rację Elu. Balkonik cudny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam, widziałam, siedziałam na balkonie i na działce. Wydaje się jakby to było dopiero co, a to już prawie dwa lata minęły od naszego spotkania. Balkon ślicznie zmieniłaś Elunia, Tildy nadal pilnują porządku :) "Głaski" dla Julki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widok z kuchni niczym na wczasach :)
    zachwycają mnie takie drewniane ozdoby -
    ostatnio czaję się do lustra z drzwiczkami
    deseczkowymi - lustro nie koniecznie jest
    mi potrzebne - taki grecki klimacik - tak!

    OdpowiedzUsuń