środa, 20 lipca 2016

Śpioszek i inne lale :-)


Uszyłam Śpioszka. 
Uwielbiam te przytulanki o koronkach i falbankach :-)





Mam też w domu inne :-))))

Kiedy moja córka Daria przestała bawić się lalkami,
 było mi szkoda wyrzucać takich piękności do kosza :-) 
 Wsadziłam je do kartonu i na strych. Przeleżały tam 20 lat.
 Ponieważ jutro przylatuje moja wnusia, wlazłam na strych, odnalazłam pudło i ...
 nie wiem, co mi się w nich podobało i czego mi tak było szkoda :-))))
 Wysłałam Magdzie  mms z wiadomością jakież to cuda czekają na Liliankę, 
w odpowiedzi otrzymałam tylko jedno niecenzuralne słowo :-))) 
Mimo to wykąpane pięknotki czekają :-)))))
Pamiętacie je ?
 




 
Pozdrawiam :-))))))))))))))))))))

14 komentarzy:

  1. heheh... u mamy na strychu pewnie też podobne dałoby się znaleźć ;) Twój Śpioszek jest o milion razy piękniejszy i lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten śpioszki mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten śpioszki mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Śpioszek zdecydowanie ładniejszy niż reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam sentyment do zabawek moich dzieci. Uwierz mi, że bawią się nimi z wielką przyjemnością i za kazdym razem zjeżdzają kartony ze strychu, jak tylko dzieci się pojawią.Śpioszek cudny. Ja po prostu kocham twoje lale.

    OdpowiedzUsuń
  6. Que bonita tu dormilona!!! y los muñecos son muy graciosos todos!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śpioszek cudny!!!! Chyba mam pomysła na jedną główkę dla moich kolejnych lal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śpioszek jest prześliczny i jak zawsze dopracowany w każdym szczegółu

    OdpowiedzUsuń
  9. Spioszek cudny.Lalki też coś w sobie mają.W moich czasach były koszmarniejsze dlatego nigdy za lalkami nie przepadałam.Wolałam bardziej męskie zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. W antykwariacie mogłabyś za nie dostać pewnie fortunę...

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny śpioch

    a lale tak ten sentyment ja pewnie też pochowam po moich zabawki. mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aki cudowny śpioszek. Taki romatyczny i delikatny. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śpioszek jest CUDNY! Jak zwykle zresztą. Pokaż proszę w kolejnymwpisie pozostałe śpiochy, jakie masz.
    Pozdrawiam słonecznie. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śpioszek mnie oczarował i... zaczarował...

    OdpowiedzUsuń