piątek, 29 lipca 2016

Pokój na działeczce :-)

Wzięłam się w końcu za remont pokoiku na działce. 
 Zawsze marzyłam o tym, by urządzić go w sielskim stylu.
 Ale przeczytałam, że sielski styl to taki styl babciny -
-  łączenie kolorów, meble z różnych parafii, serwety, obrusy i dużo innych dodatków.
 I bardzo mi się to podoba, ale u kogoś.
 Sama natomiast najlepiej czuję się we wnętrzach spokojnych, łagodnych,
 z minimalną ilością dodatków.
 I nie wiem co to za styl 😊 
 Dla innych pewnie jednolity i nudny,
 dla mnie harmonijny i trochę romantyczny:-)


Bukowe meble potraktowałam akrylem:


 Ścianę pomalowałam na popiel.


 Uszyłam zasłonkę i natychmiast ją pokochałam :-)))


 Do kompletu skrzydła - odpatrzone z neta:

Obszyłam boki sofy:


Oczywiście nie mogło zabraknąć tildy :-)))



 Ale i tak największą atrakcją na mojej działeczce 
jest w tej chwili to Słoneczko :-)))




Przesyłam buziaczki :-)))

24 komentarze:

  1. Co Ci będę dużo gadać, dobrze wiesz, że jest tam przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:)
    Jak cudnie w tym pokoju, przytulnie , nie ma tu nic zbędnego.
    Firaneczka urocza, ja szyłam podobną do łazienki, zasłonka pod blatem , żeby nie było widać pralki.
    Wnusia skradła me serce. Gratuluję tego Szczęścia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest ślicznie, ale najważniejsze, że masz przy sobie to cudne Słoneczko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne Słoneczko! ;) Twoje Anielice Eluś to mają takie kiecki jak ja albo ja mam takie jak one no jakby nie było mamy podobny styl! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo i Świetliście:) Wnusia jak słoneczko

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo i Świetliście:) Wnusia jak słoneczko

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne prace i te meble maja swój urok.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście słoneczko musi być najważniejsze...Działkowe szaleństwo super...A tilda cudowna...Pozdrawiam cieplutko pa...

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW cudownie skrzydła genialne i firaneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna odmiana!Zrobiło się romantycznie i przytulnie.Dobrze,że miałaś czas na tildę dla siebie:))Absolutnie wszystko mi się podoba.Księżniczka ma przytulne gniazdko u Babci:)Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  11. gdybym miała pokój na działce też byłby w takich klimatach:))cudnie,ale i tak "Słoneczko"najcudowniejsze:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Que preciosas fotos y que bonitos trabajos, la nena es una preciosidad con su conejito, besos

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam Elus,
    przepieknie urzadzilas swoj pokoik na dzialce,
    Tilda sliczna, a wnusia slodki dziubek, kochana, mozesz byc dumna.
    Wczoraj wrocilam z urlopu w Swinoujciu, bylo fajnie.
    Pozdrawiam - Karina.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie

    A to słoneczko Twoje najpiękniejsze i rozgrzewające serducha!

    OdpowiedzUsuń
  15. Elunia, pamiętam Twoją działeczkę :) Cudownie ją upiększasz ! I wnusia śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście "Słoneczko" jest najwspanialsze ale reszta też przedstawia się extra! :-) Dla mnie to styl rustykalny.
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie to styl rustykalny.
    Oczywiście najwspanialsze jest "Słoneczko" ale reszta też prezentuje się extra!
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna metamorfoza pokoiku :) Teraz wygląda swietnie. Mam pytanie - jaka farba byly malowane meble ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tanią :-) akryl z motylkiem. Piszę niestety bo tanie farby wymagają matowienia mebli, więc nieźle się narobiłam.

      Usuń
  19. Mam takie samo lustro, takiego konika, ale nie mam takiej cudnej firaneczki, przepięknej tildy a przede wszystkim takiego kochanego Słoneczka, szczęśliwa Babciu :) Na razie mogę tylko pomarzyć...

    OdpowiedzUsuń