czwartek, 27 lutego 2014

Czekoladownik

Witam Was cieplutko!

Skraperka ze mnie żadna, mimo to poszłam na całość 
i wyraziłam chęć udziału w  NIEkartkowym Lifcie na luty.

Najpierw się zapisałam, a zaraz potem telefon do przyjaciela - co to jest ten lift???

Becia mi wyjaśniła, że to takie odgapianie.  
 A odgapić trzeba było taki oto czekoladownik
wykonany przez Madziarrrę :



a więc kilka warstw papieru lub czegoś tam, kółko i kwiatek :-)

Aby  uniknąć przepychu - kwiatka nie nakleiłam, tylko zrobiłam stempelkiem.
( wspominam o tym, byście wiedzieli, że kwiatek jest :-)

Oto moja praca:





Zgłaszam ją na wyzwanie do Scrapgangu.

Poza tym niewiele się u mnie dzieje. 
Uszyłam aniołka, ale dobrze już go znacie:




Acha, zrobiłam jeszcze notes.
Córcia szła do przyjaciółki na urodziny i poprosiła o niego.
Miał być anielski :




Jutro albo pojutrze pokażę Wam coś fajnego ;-)

Pozdrawiam cieplutko!




28 komentarzy:

  1. Ale to świetny pomysł ten czekoladownik, Twój mi się bardzo podoba. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace :) Aniołek cudny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No Kochana,to zaszalałaś! Zrobiłaś bardzo trudną rzecz "za trudną"dla wielu scraperek(bo trzeba odmierzac itd).Notes też bajkowy.Ach,nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest piękne :-)
    Jak Ty to robisz ?? :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hallo Elis,
    jak zawsze zagladam i jestem zachwycona Twoimi pracami.
    Od kilku dni troche choruje, mysle ze zamöwie cos szytego u Ciebie.
    Ale sie jeszcze dogadamy, Rysiu jedzie znowu w maju do Polski.
    Pozdrawiam, Karina.

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne!, a aniołek bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekoladownik .... co za pomysł, nie wpadlabym na to ....

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj widzę, że uczeń zaczyna przerastać mistrza. Czekoladownik prześliczny , tak samo jak Aniołek i notes. Rewelka logo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności :) Notes i czekoladownik rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszedł pięknie, życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały ten czekoladownik, świetnie skomponowany kolorystycznie :)
    Anielskie prace urocze.
    Dziękuję za liftowanie ze Scrapgangiem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to nie scraperka ... scraperka i to pełna gębą :) czekoladownik świetny a anielski notes ... prawdziwie anielski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniołek jest słodki! Z czego zrobiłaś włosy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie jestes niesamowita ,aniołek Jolinki jak przeczytałam to myślałam już ,że dla mnie...hi,hi, w zyciu bym nie pomyslała,że tak mozna zapakowac czekoladę,a sekrecie Ci powiem,ze sekretnik jest super piekny...pozdrawiam,Jola,może być Jolinka

    OdpowiedzUsuń
  15. Elu te falbaneczki koronkowe mnie najbardziej urzekły,! Cudnie, że dodajesz je do swoich prac.
    Czekalodownik to coś akurat dla mnie bo jestem czekoladomanką, hi,hi ale myślę, że u mnie byłby notorycznie pusty....śliczny jest, zresztą co byś nie stworzyła to zachwyca!
    Taaak czekolada, falbanki, koronki to jakbyś tworząc o mnie myślała no może zapomniałaś o różach....;)
    Ale za to są aniołki!
    Buziak za to Ci się należy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie patrzę i patrzę na czekalodownik i myślę, że jednak ten kwiatek może być różą! ;)

      Usuń
  16. piękne prace :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia....Buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne są te notesy ale i tak wolę oglądać Twoje anioły !!!!! Powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekoladownik wyszedł super... sekretnik anielski jest piękny, ale takich aniołków jak Twoje nie robi nikt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak Ty mi jeszcze raz powiesz lub napiszesz, że z Ciebie żadna scraperka, to wierz mi ... wsiadam w auto i jadę do Ciebie !!! Po dupsku będę lać i patrzeć będę czy równo puchnie !!!! :D
    Eluś Ty moja kochana, przyjaciółko droga - odwaliłaś kawał wspaniałej roboty !
    Czekoladownik powalający !
    Notes anielsko-diabelsko boski ! ... kocham te Twoje falbaneczki, koroneczki itp. cuda !
    Aniołki Twoje, jak zwykle ... nieustannie mnie rozczulają :)

    Życzę powodzenia w wyzwaniu !
    Buziammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniołek jest śliczny , czekolada - moja ulubiona, czekoladownik i notes są śliczne. Bardzo mi się podoba pomysł z falbaniastymi wstawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałam, jak delikatnie to ująć ale... "Uczeń przerósł Mistrza" jest najtrafniejszym określeniem...
    Kochana, dzięki Tobie przekonuję się do tej trudnej (i jakże niepraktycznej w moim przekonaniu ;-) ) sztuki scrap... coś-tam, coś-tam i tylko w Twoim wykonaniu jest ona dla mnie do przyjęcia, bo tworzysz wysublimowanie piękne rzeczy. Jak wszystkie zresztą.
    Pozdrawiam wiosennie. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelka ten notes i aniol i wszystko

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne Twoje prace!!! Czekoladownik - wow! aż trudno uwierzyć, że tak wspaniały lift zrobiła osoba, która nie wiedziała, co to lift :))) Dziękuję za wspólną zabawę ze scrapgangiem i zapraszamy częściej! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Lift wyszedł świetnie! Pozostałe prace również zachwycające.
    Dzięki za liftowanie z ScrapGangsterkami:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne prace!
    Świetny lift, bardzo klimatyczny!
    Pozdrowienia od Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń