wtorek, 4 lutego 2014

Tildy nie są nudne !

Nadal lubię moje Tildy kawowe, sielskie i te w bieli, 
ale prawdę mówiąc troszku mi się opatrzyły...

Pomyślałam sobie, że jeżeli uszyję jeszcze jedną lalę  "pod dyktando",
to chyba oszaleję.

Musiałam odpocząć.

Odstawiłam wszystkie zamówienia
i przez prawie 2 tygodnie bawiłam się, szyjąc, co mi w duszy gra!

Teraz podzielę się z Wami moimi wypocinami.
Uwaga - zdjęć będzie baaaardzo dużo!





















Taka już była, ale uszyłam jeszcze raz:







Ciekawa jestem Waszych opinii.
Podoba Wam się któraś?

Pozdrawiam cieplutko !!!!!!!!!!

58 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w duszy grało :) ja też pewnego dnia oszaleję przez to Twoje szycie :P
    Tildy cudne każda charakterna i jedyna w swoim rodzaju :) i znowu będę ogladać tysiąc razy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kochana ale zaszalałaś!! Tildy u Ciebie nigdy nie są nuuudne!!!! Piękne wszystkie a detale mhmmmm!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też staję w obronie Tild, tym bardziej, że Twoje są przecudne. Nadziergałaś się trochę. Ja nie wybieram, bo kazda ma w sobie coś fantastycznego. Tylko patrzeć i uczyć się od Ciebie,

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja dusza pięknie gra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem tego jak je ubierasz... majstersztyk po prostu...
    Ja jak już wszyscy wiedzą, nie jestem fanką tild... z dwoma na razie wyjątkami - Twoje i Danusi :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są fantastyczne, a te ubranka obłędne. Najbardziej podoba mi się ostatnia, ale naprawdę wszystkie są urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie będę się rozpisywać- brawo! Oklaski na stojąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to zdjęć mało, Twoje prace mogę oglądać bez końca !!!! Perfekcja w każdym calu dlatego zawsze twierdzę że jesteś moim Guru !! Każda piękna trudno wybrać tą naj. Gratuluję i dziękuję !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ruda w berecie urzekła mnie :))) Dużo twórczości u Ciebie, fajnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne... takie Tildy mogę oglądać i oglądać... co niniejszym czynię :) Rudzielec z książką tez wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te Twoje małe dzieła sztuki i ich misterne wykończenia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę że sobie ulżyłaś:)))
    Ja chyba również będę musiała zwolnić tępa i poszyć coś dla siebie. Ale jedno muszę przyznać, że wyrobiłaś sobie swoją markę z tymi Tildami, rozpoznałabym na końcu świata że są Twoje.
    Precyzyjne w każdym detalu.

    OdpowiedzUsuń
  13. No moja kochana wszystkie są cudne, dopracowane w każdym szczególe. Tak naprawdę mogłyby zamieszkać wszystkie ze mną. To co robisz to mistrzostwo świata. .....Buziaki pa.....

    OdpowiedzUsuń
  14. Ileż w każdej w niej szczegolow , drobnostek a wszystko tak dopracowane .... słyszysz moje oklaski?

    OdpowiedzUsuń
  15. coooooooooo??? przez 2 tygodnie???? łomatko jakie cudne..i ile!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Ci fajnie w duszy grało:)PIĘKNE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne są i chyba nigdy nie znudzi mi się patrzenie na nie :) a pierwsza to mi się tak troszkę kojarzy jak Ania z Zielonego Wzgórza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tildy piękne dopracowane w każdym detalu. Sekretna książka wyszła ci rewelacyjnie, cieszę się że mój tutek się przydał:)
    Buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa i zapomniałam oczywiście podoba mi się najbardziej ta z tymi Rudymi włosami;)

      Usuń
    2. Najprzyjemniej jest poddać się temu co w duszy gra... Piękne i wyjątkowe Tildy !
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  19. Oj...oby jak najdłużej grało w Twej duszy ;) bo tildy wyszły oryginalne i piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jejku co zdjecie to ładniejsza aż ciężko było by wybrać jedną,moje serce podbiła ta z kawą-w kuchni świetnie by sie prezentowała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś mi się pomieszało :) Elis, komentarz oczywiście do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  22. Najpierw powaliła mnie z kawą,ale jak zobaczyłam następną w sukience w groszki to już szczęka mi opadła, a tu...........rudowłosa ..............brakuje mi słów.........Cudowne!!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Brak mi słów, są doskonale piękne :) nigdy się nie zdecyduję , która najpiękniejsza :) notesik cukiereczek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie cudne, a najbardziej urzekła mnie ta z kawą... No i ruda jest niezła. Od razu zaśpiewałam "Ruda jest moja!!!"

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie są urocze, ale ta RUDA jest bezkonkurencyjna:))))))

    OdpowiedzUsuń
  26. dla mnie... wszystkie Elu są cudne !!!!
    urzekły mnie też ich... trzewiczki... takie jak dawno, dawno temu można było kupić dla malutkich dzieci
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękne lale....a te falbaniaste spódniczki po prostu cudowne...

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie się ruda najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiekne..... ♥ Takie "przytulne" ;) swojskie dziewczyny Strasznie mi sie podobaja.
    *♥*
    Ja tez tak mam, ze czasami odkladam zamowienia i tworze jak mi sie podoba, bo przeciez glownie po to szyjemy, zeby sie tym "wybawic" i zrealizowac swoje pomysly....
    Buziaczki Elu, sciskam mocno.....

    OdpowiedzUsuń
  30. Preciosas todas tus muñecas, besos

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dobrze, że nie muszę wybierać. Nie dałabym rady. Śpię więc spokojnie.
    Elciu, wszystkie są cudownie piękne i nie ma takiej samej. Więc mam nadzieję, że nie przejdzie Ci na nie ochota i dzielnie będziesz następne szyła.
    Kochana, 15 we Wrocławiu będę ale wiem, że to jakos daleko od Ciebie . Będę ciepło o Tobie myślała.
    Jak się obrobie torszeczke to maila skrobnę.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie twoje Tildy są prześliczne zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia ;-) Piękne są właśnie w odcieniach kawowych ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Elis, wszystkie przecudne!!!!!! napatrzeć się nie mogę.......powinny startować w pokazie kolekcji mody i jakieś MISS TILDA! trzeba w sieci zorganizować :-) przepiękne:-)** buziolki

    OdpowiedzUsuń
  34. Prawdziwa uczta! Jak miło się ogląda, prawdziwa inspiracja.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. To ma być "baaaardzo dużo zdjęć"?! Jestem zawiedziona... ;-)
    Za to, jak zwykle, jestem zachwycona tildami. Nie umiem się zdecydować, która piękniejsza.
    Pozdrawiam przednówkowo! Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjna jest ruda w beretce i czarnym sweterku! Zresztą wszystkie są super.. :)) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudna kolekcja tild, ale notes także superancki!!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Kreatywny ten odpoczynek .Każda piękna i slicznie ubrana .Rób sobie częściej takie wolne bo pięknie ci to wychodzi ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj ,zagrało i to mocno,każdy szczegół dopracowany,piekne.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie są fantastyczne ! I te sweterki, bomba :) Buziaki Elu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Niesamowita jesteś! Każda laleczka przepiękna!!! I jak cudownie są ubrane ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. wow.....ale cudeńka.....dopracowane w każdym szczególe.....

    OdpowiedzUsuń
  43. Eluniu, uwielbiam Twoje Tildy. Uwielbiam i już!

    OdpowiedzUsuń
  44. Pryepiekne poyaydroscic talentu...doskonae w kadzm calu...Yaprasyam te do mnie na maz rekonesans..klubtilda.blogspot.com
    Poydrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Niemożliwa jesteś! To miał być odpoczynek:)) Masz talent,wszystkie Tidy są jedyne w swoim rodzaju.Nie umiałabym wybrać,te getry,kapciuszki,włosy,buciki,nawet książka! Zatonęłam w szczegółach!Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak nieziemsko pięknie Ci w dyszy gra!!! Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
  47. Szukam komcia mojego, szukam i szukam ... i dopiero mnie olśniło, że przecież mnie tu nie było, że przecież Tildy oglądałam, ale nie tu ! Matuchno, ale ja zakręcona jestem !!!!!:)))))
    Elka ... powtarzać się będę bez końca ... nudna się robię, wiem, ale wybacz !
    Twoje Tildy nigdy się mi nie znudzą. Ale to co tu odwaliłaś ... ach ... szukam słów ...
    Bajkowe lale - wszystkie razem i każda z osobna. Lale z charakterkiem i wykonane z niezwykłą precyzją ! Blondynka, skradła mi serce, choć podziwiam i wzdycham do wszystkich !
    Buziole Eluś i życzę Tobie zdecydowanie więcej takich chwil, żebyś mogła spełniać swoje ,,co mi w duszy gra,, !

    OdpowiedzUsuń
  48. Ooo tak Tildy nie są nudne!! :) Zapisuję sobie Twojego bloga, bo bardzo mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  49. rude piękności, a tildy nie są nudne i basta! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przecudne :) pierwsza fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ŁAŁ pierwszy raz tu jestem, pewnie dlatego że to dopiero początek mojego blogowania, ale już mi się to podoba. Te lale są cudne!!! Pierwszą jest zauroczona na maxa :) Zdecydowanie zostaję tu na dłużej. Powodzenia i wielu, wielu zamówień!!!

    OdpowiedzUsuń