poniedziałek, 5 października 2015

WYNIKI

Ufff...
Chyba ostatni raz zorganizowałam Candy :-(
Kiedy wypisyałam karteczki, było mi tak źle, 
bo większość z Was znam, darzę sympatią, 
każdą z Was miałabym ochotę obdarować!

Ale chyba wiecie same jak to jest i rozumiecie...

Więc szybciutko!
Oto  moi losowacze i wygrańcy:
Aniołek -śpioszek sam wybierze swoją przyszłą panią :-)



od mojego krawieckiego anioła zależy, u kogo zawiśnie kuchenna anielica :-)



a mój "Przecinek "wybierze panią notesu jasnego:-)



 gąska zdecyduje  komu przypadnie notes ciemny



Wygranym gratuluję i proszę o adresy,
resztę przepraszam ...


22 komentarze:

  1. Oj Elis! Tylko nie przepraszaj, bo nie ma za co! Przecież dałaś szansę się zabawić wszystkim na równych zasadach :-)
    Gratuluję wszystkim serdecznie, a Barbarę-szczęściarę (bo kojarzysz mi się ze szczęściem przy losowaniach tj czesto jest Ci dane wygrywać) pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w ogóle to druga z dzisiejszych sierotek (której dotąd nie znałam) jest świetna! Bardzo mi się podoba i to jak zwykle w całokształcie i w każdym detalu :-)

      Usuń
  2. Gratuluję zwycięzcom!!! Ten dreszczyk emocji przy oczekiwaniu na kolejny los...bezcenny 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja Barbara, podobno szczęściara, jeżeli Krysia o mnie pisała ! - ależ cudny notes !
    Już lecę wysłać adresik !
    No nie jestem szczęściara do kwadratu, tak sobie po cichutku pomarzyłam ( no może nie tak całkiem po cichutku, bo napisałam to ) i mam ! ! !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja jeszcze raz, jaki ten notes jest cudny, a pomysł z sierotkami wyśmienity !
      pozdrawiam !

      Usuń
    2. ADHD sie u mnie ujawniło - Dziewczyny ! Gratuluję wszystkim wylosowanym !

      Usuń
  4. Gratulacje! Pomysł z sierotkami - rewelacja! :) Jeszcze się uśmiecham :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje szczęściarom, mi przyszło obejść się smakiem buuuu. Ale pomarzyć sobie też było cudnie :) Dziękuję Elis za zabawę, a losowaczy wybrałaś cudnych :)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się cieszę! Nie moge uwierzyć!!! jestem super szczęśliwa :) dziękuje dobremu duszkowi za losowanie. Zaraz napiszę maila :))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wszystkim dziewczynom, które wygrały i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję szczęściarom!
    Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Się spóźniłam... :( Kto późno przychodzi ten sam sobie szkodzi. Jak widać na każdą okazję jest przysłowie ;)
    Gratuluję laureatkom!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rany, ale im zazdroszczę, ale z serducha gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję serdecznie! Szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiecie co.... sama sobie zazdroszczę!!! Słowo! Jestem przeszczęśliwa! Kiedy zobaczyłam TEGO anioła wiedziałam, że jak nie ten to żaden inny. Jest mój :) Marzenia się spełniają :) Dziękuję Kochana za tak piękny prezent :********************************

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, ja to nigdy nie mam szczęścia:(((((A skrzat tak mi się podoba....:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle, pozostało mi tylko pogratulować wygranch. Dziewczyny, cieszcie się wygranymi cudeńkami od Elis. Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie słodkie losujące! Ta ostatnia podoba mi się najbardziej! Jak zawsze mi się nie poszczęściło, więc nadal będę podziwiać te śliczne rzeczy na odległość.
    Szczęśliwym wylosowanym gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę i gratuluję wszystkim szczęściarom!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przepraszaj bo zabawa była świetna i może innym razem się uda :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałaś fajny pomysł na losowanie :) Gratuluję wygranym!

    OdpowiedzUsuń